Anna är glad i…

IMG_7139.jpg

Anna är glad i biomörkret. Vi har sett ”Tusen gånger starkare”. Den borde alla se – särskilt alla som jobbar eller planerar att jobba inom skolan. 

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Anna är glad i…

  1. Johanna skriver:

    Har du läst boken? Jag har nämligen gjort det. Jag tyckte att den var helt fantastiskt bra och har nog läst den fyra gånger tror jag – minst. Därför är jag lite rädd för att filmen ska bli en stor besvikelse. Men jag måste se den ändå.

  2. Nils skriver:

    Anna är snygg!

Kommentera

