Konsekvens.

-3.png

Veckans krönika i Sofis mode handlar om skuld, tror jag. Skam. Om hur de beslut vi fattar kommer att förfölja oss i tid och evighet. Kanske om försoning, också.

Läs gärna.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Konsekvens.

  1. hjartesmil skriver:

    å, du er så fantastisk annika. eg elskar at eg klarar å zoome nok inn til å lesa teksten om eg prøver hardt nok.

  2. Signe skriver:

    Jag började gråta. Du är helt fantastisk, Annika. Jonas Gardell också, för den delen.❤

  3. såå fint skriver:

    Åååh så vackra, krönikor. Läste den i ”viivilla” idag också, den var lika fin. Det är första gången jag bli glad av att ett nytt nummer av ”viivilla ” kommer hem i brevlådan.

  4. Linn skriver:

    Fantastisk krönika Annika. Du är sån man vill ha som storasyster.

  5. Linnéa skriver:

    Hej Annika. Nu gråter jag också. Du är fantastisk.

  6. Alice skriver:

    har läst dina krönikor sen jag vet inte när.och jag kan ärligt säga att den här är topp 5. du är helt makalöst bra!(och: jag beklagar sorgen.)

Kommentera

