En dag till.

-5.jpg

-4.jpg

-3.jpg

-2.jpg

-1.jpg

Det har varit en överkomlig dag. Lite bilkörning, lite Bokmässa, ganska mycket vila och närhet.

Vågar inte ens tänka på hur jag skulle må om jag inte haft Ronnie. Han är fullt medveten om att han från och med nu får vara både pojkvän och bästa vän, och han backar inte. Han finns där helahelahela tiden. Tätt intill.

Vi åt middag nere i hotellrestaurangen, men nu ligger jag uppe i sängen och slökollar på Idol. Måste vila mig så ofta. Ligga och blunda och andas. Man blir väldigt slut av sorg.

Återigen, tack, tack, tack till alla som skänker pengar till Cancerfonden-insamlingen som Fannys familj startat till hennes minne. Tack för alla sms, alla mail, alla kommentarer. De betyder mer än ni anar, och jag är så tacksam. Tack.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till En dag till.

  1. G skriver:

    Tack själv för det du gör, Fanny var säkert välsignad över att ha dig. Nu Kommer jag ihåg att hon hade nämnt att hennes bästa kompis skriver i blogg.. vilken vacker/äkta relation ni hade.. det kommer ni ha för evigt.. Stor kram /G

  2. Kajsa skriver:

    Återigen… tack för att du delar med dig och för att du fortsätter skriva trots den livsomskakande hemska sak som drabbat dig. Du är modig! Och du och Ronnie är så himla söta att man blir glad när man ser er. Ha en fin helg nu underbara du!

  3. victoria skriver:

    😦 Jag kan vara din vän, Annika!Ni är så fina ihop på fotona. Det är vackra minnen. Man ser att hon var en sån där riktigt bra vän, man ser tydligt att ni hörde ihop.

  4. sophie skriver:

    åh, jag tänker på dig! även fast jag bara ”känner” dig genom bloggen så gillar jag dig så himla mycket. jag blev så rörd så tårarna rann när jag såg att du hade skänkt så mycket mer pengar än alla andra. inte för att kärlek kan värdesättas i pengar.. men ja, det var fint bara.ta det lugnt, andas. det får man! en stor varm kram.

  5. Lina skriver:

    Om du bara visste hur mycket jag har tänkt på dig de senaste dagarna. Ville bara säga det ❤

  6. Anna skriver:

    Fina, fina Annika.<3

  7. anna skriver:

    läser din blogg ofta, men kommenterar alltför sällan. det var hemskt att läsa ditt inlägg häromdagen, att din allra bästa vän varit sjuk och gått bort, så ung.. livet är skört. vet inte vad jag ska säga, men jag är så ledsen för din skull och beklagar sorgen. kramar.

  8. Anneli skriver:

    Jag brukar lyssna på Lisbeth Scotts vackra ”Take me home” när jag tänker på någon jag förlorat. Den får mig att fälla en tår, men skänker samtidigt ro..Kramar till dig.

  9. Tess skriver:

    Ni är så galet fina att det nästan gör ont i mig.Tänker på dig. Kram

  10. Linda skriver:

    Ni är så fina!

  11. Emmi skriver:

    Hej kära annika! Tråkigt att det behövde hända just din bästis, en så ung tjej, man undrar ju liksom varför, Gud har väl en mening med allt och det värsta är att man aldrig vet när det inträffar igen till någon av våra nära o kära! Därför är din insamling så bra! Förresten, hur får du så fina bilder ? Så vackra! Gör du om dem? Kram och bästa hälsningar!!

Kommentera

