Källarspelning.

IMG_7281.jpg

Spelning i Göteborgsk källarlokal. Jag höll ut i en halv låt, sedan fick jag ont i öronen och gick ut. Men ändå. När såg jag en spelning senast? Jag är ändå här. Jag ligger inte på hotellrummet och stirrar i taket. Det e la gött, det.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Källarspelning.

  1. Kajsa skriver:

    Det e la änna görgött!

  2. rumlan skriver:

    du är så duktig. kom ihåg det.

  3. Jeanette skriver:

    Jag älskar den här bilden!Jag hade typ tinitus i nästan en vecka sist jag var på spelning i Göteborg.

Kommentera

