Min Idoltopptrea

Min Idoltopptrea. 

IMG_7334.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Min Idoltopptrea

  1. holyjourney skriver:

    Instämmer helt! Mina topp 3 oxå!

  2. therese skriver:

    åh, prick de tre som är mina favoriter.

  3. Ewa. skriver:

    Ja hejja Olle =)

  4. David Nyman skriver:

    Bra skit, Ankan! Vi ska skicka bagarn rätt till Globen!

  5. lina skriver:

    åh jag håller med dig helt och hållet. de där tre är bäst!

  6. Frida skriver:

    Ååh, jag är nogallt lite småkär i Olle…

  7. Helena skriver:

    åh, det är något med olle jag inte klarar av. tyckte inte han sjöng bra ikväll heller, men lite charmig kanske han är ändå.DANIEL däremot. vilken kille! han är allt en kille ska vara. gud vad jag vill känna honom.

  8. Natasa skriver:

    Jag gillar Jay❤

  9. Sara skriver:

    Kommentar som inte har med ämnet att göra men men. Min bästa vän, som jobbar i en Konsumbutik på Söder, berättade att en kollegas dödsannons var i DN idag. Hon tyckte det var obegripligt och hemskt, att denna unga glada positiva tjej inte fanns mer. Tjejen hette Fanny. Märkligt ändå att din bästa vän och min bästa vän kände varandra. De hade roligt när de jobbade ihop, Laila tyckte att hon var en trevlig och cool tjej. Jag ville bara berätta det för dig, det finns många som känt och tyckt om Fanny. Styrkekramar till dig, hoppas din helg blir bra!

Kommentera

