Min flicka i tidningen.

älskadefannyliten.jpg

Ur DN igår.

Jag skulle vilja tacka Fannys underbara familj för att de ville ha med mitt namn i annonsen. Att bli tillfrågad betyder så mycket. Hon är det viktigaste, det vackraste jag haft. Mitt allt.

Jag skulle också vilja tacka alla som skänkt en gåva till insamlingen till Cancerfonden till Fannys minne. Hoppas att ännu fler känner sig manade att bidra. Snart är vi förhoppningsvis uppe i 50 000 kronor.

Solen skiner så vackert idag. Det känns som ett sådant förbannat jävla hån att hon inte får vara här.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Min flicka i tidningen.

  1. Tekla skriver:

    Åh, jag såg det igår, var liksom helt oförberedd och började gråta på stört. För det var ju nästan som om man kände henne lite. Jag var på en av hennes utställningar, lyssnade på hennes låtar på youtube ibland, och framförallt läste jag allt fint du skrev om henne här i bloggen. Vet att det hjälper lite i jämförelse, men vi är många som tänker på dig Annika. Lova att ta hand om dig.

  2. Kitty skriver:

    Jag känner inte dig, du känner inte mig. Det här är första gången jag läser din blogg. Jag kände inte Fanny. Men jag förlorade min underbara Tove, min bästa vän, till cancern för 4,5 år sedan. Hon blev 23 år. Det är så grymt att det inte finns ord för det och det är en bit av mig som alltid kommer att fattas. Jag kan inte och försöker inte tröst dig för jag vet att inget jag säger hjälper. Jag vill bara ge dig en stor styrkekram och påminna om att minnas alla ljusa stunder. Sluta aldrig minnas och älska din Fanny, som jag alltid kommer att minnas och älska min Tove.

  3. Alina skriver:

    Jag tänker på dig finaste Annika!❤

  4. Karin skriver:

    Alla goda tankar till dig, Annika, hennes familj och vänner. Det är förjävligt att behöva dö då man knappt har fyllt 25:(

  5. TANYA skriver:

    Tjenaaa kompis! What’s up? Mitt coola namn är TANYA, och jag HAR ETT VIKTIGT MEDDELANDE TILL JUST DIG, ja just precis, DU SOM LÄSER DET HÄR: Det finns en mening med allting, har du någonsin hört uttrycket: Everything happens for a reason? Jag tycker att det är sant. Därför har just DU tur att JAG kom in på just DIN blogg. Är det inte häftigt att tänka sÅ?😉 Jag är en häftig, liten filur som gärna vill få in lite kommentarer om hur jäkla skön min blogg är. Eftersom jag får höra det ganska ofta… Nu är frågan: Verkar jag vara lite småknasig och intressant? Klicka i så fall in på min blogg din lilla söting🙂 See you there! PUSSSSS! /Lots of loooovehttp://www.TANYAAA.blogg.se

  6. Nadia skriver:

    Jag ville bara skriva ett futtigt; jag beklagar sorgen (ursh vad otillräckligt det känns). Och så vill jag tacka för att du delar med dig av det svåra. Jag har läst, hjärtat har snörts ihop, andan stockat sig och så har jag gråtit lite. Du förstår, jag har en vän som Din Fanny, hon är min stora kärlek. Vår relation är unik och vacker på så många olika vis, precis så som du beskriver er relation var. Du har inspirerat oss att berätta och visa varandra precis hur mycket vi betyder för varandra, om det otänkbara någonsin händer så ska ingenting vara osagt. När jag sen såg att du fick vara med i annonsen så blev jag så obeskrivligt rörd, det är sällan och få förunnat att ha en sådan fin vänskap som er. Även om hon inte finns här med dig mer så består er relation för evigt.Ta hand om dig, tänker på dig och alla som har det svårt just nu.

  7. imsy skriver:

    Beklagar sorgen!Så fint de har skrivit i annonsen!

  8. Elin Maria skriver:

    Det gör så ont i mig att läsa detta. Jag fäller tårar över din vän och för hennes familj och vänner och för dig. Jag beklagar verkligen sorgen. Jagär så ledsen för er och önskar att jag kunde göra något för att hjälpa. All styrka, kraft, mod, ork och kärlek till er! Kram!

  9. Elin Maria skriver:

    Det gör så ont i mig att läsa detta. Jag fäller tårar över din vän och för hennes familj och vänner och för dig. Jag beklagar verkligen sorgen. Jagär så ledsen för er och önskar att jag kunde göra något för att hjälpa. All styrka, kraft, mod, ork och kärlek till er! Kram!

  10. Jenny skriver:

    Tack för att du delar med dig av din sorg Annika. Sorg är en sådan svår och ofta tabubelagd känsla som är en sådan enorm del av livet och ändåså är det så få som vågar visa när de drabbats av det brustnaste hjärtat som finns.Kramar och kärlek.

  11. snicksnack skriver:

    jag beklagar sorgen, hoppas du har stöd i din närhet ♥det var en väldigt fin annons./ Kerstin.

  12. m skriver:

    vilken vacker annons. tänker på dig, annika.

  13. My skriver:

    HejGick i samma skola som Fanny……vad hände med henne? Tittade i tidningen och hittade annonsen :(Hon va alltid så glad….Kram

  14. Sara skriver:

    Otroligt fin annons! Så personlig och inte alls så där stel som de brukar vara.

Kommentera

