Påklädd.

löv1.jpg

löv2.jpg

löv3.jpg

löv4.jpg

löv5.jpg

löv7.jpg

Tidigt i morse. I trädgården.

Kofta Monki, halsduk Gina Tricot, strumpbyxor H&M, kängor Din Sko.

(Trött-trött-trött)

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

25 kommentarer till Påklädd.

  1. Josefin B skriver:

    Åh vad fina skor du har!🙂

  2. Kajsa skriver:

    (Fin-fin-fin)

  3. Kajsa skriver:

    (Fin-fin-fin)

  4. Karolin skriver:

    Du och hösten är allt bra fina!

  5. ämma skriver:

    Du är hemskt fin

  6. w skriver:

    snygga människa

  7. rumlan skriver:

    Vilka färger på löven! Otroligt.

  8. caroline skriver:

    Wow! Vilka färger…! Otroliga bilder.

  9. Natasa skriver:

    Vad fina färger.

  10. Jenny skriver:

    Det förundrar mig att du har energin till att uppdatera bloggen och vara så otroligt fin när din bästis nyss gått bort. Hade jag varit i din sits hade min blogg varit helt tom på uppdateringar. Jag förundras över din ork och vilja och önskar jag hade samma kraft som du!

  11. frida skriver:

    Så fruktansvärt vackert!

  12. Petertoo999 skriver:

    Verkligen verkligen fina bilder, vilka färger.

  13. Sofia skriver:

    Härliga höstfärger!!

  14. Justyna skriver:

    Love your tights and all the pretty red tones in these pics!bisous!Justyna

  15. Navigaren skriver:

    Höstvackra Annika

  16. Malin skriver:

    Sugen på att börja dansa och samtidigt komma iform? Folkuniversitetet i Södertälje startar ‘Dance fitness’ på söndag. Enkla steg och roliga kombinationer! http://folkuniversitetet.se/sodertalje

  17. Maria skriver:

    Vilka fantastiska färger!

  18. cajsa skriver:

    jisses vilka fina bilder snygging!

  19. Maja skriver:

    Ah, vilka vackra bilder!

  20. You look amazing! These shots are fabulous!!!Lovely blog…follow you follow me too!!!

  21. sophia skriver:

    amazing colours!

  22. :) skriver:

    mm.. I liket it.

  23. Bethany Struble skriver:

    Annika you are gorgeous! I wish I could speak your language haha I really love your blog though❤

  24. Felicia skriver:

    Alltså åh Annika. Du är så fruktansvärt, fruktansvärt fin. Jag följer inte din blogg på Bloglovin. Jag klickar inte in mig här ofta, och absolut inte regelbundet. Men vet du varför? Det är inte för att jag inte gillar din blogg tillräckligt mycket. Det är inte för att jag inte tycker att jag behöver en daglig dos av dig, för tro mig, det skulle jag absolut välkomna. Det är för att jag vill ha sida efter sida efter sida efter sida efter sida (ja du fattar) med inlägg att läsa, att fascineras över, att tråna efter, att avundas, att älska. Du har den absolut bästa bloggen i hela Sverige (ja, kanske hela världen) och jag tycker att du verkar så fantastiskt smart och samtidigt är du så fruktansvärt vacker att man ramlar av stolen. Jag beklagar sorgen efter din vän. Ta hand om dig Annika. Du är bäst.

  25. Candy skriver:

    Supersnygga bilder! Du är fin!

Kommentera

