Jump on it.

Idag var det helt jäkla omöjligt att ta en krönikebild. Utmaningen: att se lite glad ut. Det gick inte. Jag såg gammal, sliten, ledsen och dödstrött ut. På. Varenda. Bild.

Efter en sisådär hundra helt värdelösa kameraklick bestämde jag mig för att det var dags att testa något nytt. Tog alltså till det populära bloggknepet ”hoppa högt upp i luften” – alla de hoppande bloggtjejerna verkar ju ha himla roligt. Och vet ni vad? Det var ganska roligt. Och mest av allt – effektivt. När jag hoppat mig andfådd och rödrosig gick det plötsligt alldeles utmärkt att se lite glad ut. Och lustiga hoppbilder fick jag ju på köpet.

hopp2.jpg

hopp3.jpg

hopp1.jpg

(Mina kläder är från Monki, skorna från Nilson.)

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Jump on it.

  1. Malin skriver:

    haha aw, du är så himla söt Annika!

  2. alice skriver:

    du är så jäkla snygg!

  3. Johanna skriver:

    Vad sööööt du är!

  4. Alina skriver:

    Åh, du vackra flicka!❤

  5. Du är så fin! Och det var ju en jättebra lösning på problemet! Jag fascineras alltid över hur högt alla utom jag kan hoppa. Fasiken, jag lyfter banne mig inte mer än ett par centimeter.

  6. elin skriver:

    Åh, snövit!

  7. Misha skriver:

    Hoppbilder är bland det snabbaste klättrandet på humör-stegen. Men vet du vad finaste Annicka, man måste ju inte alltid se happy-go-lucky ut på alla bilder.

  8. . skriver:

    vad sööt! haha <3<3<3

  9. Petertoo999 skriver:

    Den där sista bilden, där ser du ju helt galen ut! Jaja, här kommer en rapport från örnnästet..Vet du hur man vet att en fågel håller på och köra om en?? Örn örn örn. Nu har jag just fått en utskällning av gammelmormor, jag städade mitt garage häromdagen, höll på i 4 timmar, när jag var klar så använde jag lövblåsaren för och blåsa ut allt damm, det gick bra..Allt damm åkte ut på gammelmormors bil..Nu ringde hon och sa att hon har tvättat den i maskin men den är fortfarande inte ren, hon har svurit över mig hela helgen. Mitt garage är fint i alla fall.

Kommentera

