My dahling.

hest1.jpg

hest3.jpg

hest2.jpg

Jag är väldigt, väldigt kär i den här hästen. Helt sjukt kär. Det är perfekt – jag promenerar i över en timme varje dag eftersom min hästkärlek bor ganska långt ifrån mig och jag måste få min dagliga dos mys.

Nästa steg blir att samla mod och fråga om hästens ägare skulle vilja låta mig pyssla och sköta lite. Det vore så otroligt fint. Jag önskar bara att jag inte vore så fruktansvärt feg, så rädd att tränga mig på. Åååh. JAG VILL VARA MED LILLA FINA SNELA HEST!

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till My dahling.

  1. Bea skriver:

    Tror bara hästens ägare blir glad om någon vill pyssla om den lite extra. Det skulle i alla fall jag bli om det var min polle😀 Så fråga för sjutton!😉

  2. Jane skriver:

    Do it! Djur har en magisk effekt på mig när jag är ledsen.

  3. Naturen och djuren har en sådär oförklarlig läkande kraft!❤ Det finns så mycket ovillkorlig kärlek! Så många äventyr att upptäcka tillsammans!Hoppas du samlar mod till att prata med ägaren, han/hon kan ju inte bli annat än glad? :)Kramar! // mElin

  4. Tess skriver:

    Fråga! Våga! Antingen blir det ett ja eller så blir det ett nej. Inget värre med det. Kram

  5. Ninnelis skriver:

    Har du frågat än? (om hästen)

Kommentera

