Hej hej.

IMG_0439.JPG

Den här bilden tycker jag är så fin. Mitt hår är himla otvättat och Fanny ser så härligt ondskefull ut. Som om hon planerar en riktigt komplicerad Oceans Eleven-kupp. Och jag är bara glad och naiv och helt ovetandes om hennes listiga planer. En bricka i spelet!

Tänkte egentligen bara säga hej, har inte skrivit på ett par dagar, varken haft tid eller några ord att dela med mig av. Men jag finns här ändå.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Hej hej.

  1. Malin skriver:

    Skönt att du är tillbaka🙂

  2. Och vi finns här för dig när du behöver skriva, men även när du vill vara tyst. Bara så att du vet det. Kramar

  3. dania skriver:

    Vilken söt bild.

  4. Navigaren skriver:

    Fina kvinnor🙂

Kommentera

