Genom mitt fönster.

utsikt.jpg

Det är ganska vackert här. Åtminstone.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Genom mitt fönster.

  1. emme skriver:

    inte bara ganska, som en tavla..!

  2. Pernilla skriver:

    Hang in there, vill jag säga, fast jag vill egentligen säga det med finare ord.Jag tänker på dig.

  3. Gelix skriver:

    visst är det i gnesta ni bor? dit åker jag gång per år och tar hand om 48 stycken likadana gula fjordästar. Taffsnäs gård. Där borde du rida turridning, annika!

  4. victoria skriver:

    Andlöst vackert. Drömboende!

  5. Navigaren skriver:

    Det är en utsikt man bara vill sitta och njuta av.

Kommentera

