Jag kan inte bestämma mig för om veckorna går sjukt fort eller vansinnigt långsamt.

Bild 2.png

olivia.png

Såhär ser mina sidor i veckans nummer av Sofis mode ut. Läs gärna.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Jag kan inte bestämma mig för om veckorna går sjukt fort eller vansinnigt långsamt.

  1. emma skriver:

    jag måste bara säga, vad du är supertjusig. röda läppar mot blå ögon och brunt hårsvall är kanske det vackraste jag vet.

  2. Alina skriver:

    Du skriver så fantastiskt bra Annika!

  3. Lina skriver:

    VIlken fin krönika<3När åker du?

  4. Lina skriver:

    VIlken fin krönika<3När åker du?

  5. KatarinaM skriver:

    Det du gör för din syster är mycket fint och samtidigt något som alla syskon borde göra för varandra, vilket tyvärr långt ifrån alltid sker. Hon är för ung för att inte vilja bli räddad.

Kommentera

