Men aj fan.

ajaj.jpg

Det blev inte mycket matlagning för mig igår.

Jag halkade i trappan på väg ner till köket istället.

(Bilden föreställer alltså baksidan av min högra överarm, den jag landade på.) Det gör ondare än det ser ut! Så det så!

De borde verkligen sätta varningstexter på raggsockor.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Men aj fan.

  1. Petertoo999 skriver:

    Helvete! Du måste vara försiktig Annika. Jag har också trappa i mitt hus, men där har jag matta på..Min syster har precis satt halkskydd på sin trappa, det där är lite farligt! Eftersom du inte har halkskydd, så rekommenderar jag att du hasar dig ner på rumpan..

  2. Johanna skriver:

    Men stackare då. ja, raggsockor är livsfarliga, men de är jävligt bra att göra moonwalk i.

  3. Veronika skriver:

    Aj, stackare. Kram.

  4. MissKermit skriver:

    Aj aj, det såg ut att ha gjort ont.Ha en bra dag // Tess

  5. emma skriver:

    du borde ha tjocksockor med sånnadär gummisaker under som man hade när man var liten, så du inte gör illa dig så.🙂

  6. ellinor skriver:

    AJ! Usch, raggsockor är verkligen livsfarliga. Jag hade halsfluss, 40° feber och enorm frossa en gång. Hade på mig raggsockar, och massa andra kläder. Huttrade och hade ont i kroppen, sådär som man ju har när man har hög feber… Gick ner för trappan till mitt rum, och halkade, smällde i ländryggen i trappsteget ovanför det jag landade på. HERREGUD vad ont det gjorde. Hade gjort enormt ont även utan min feber. Fy fan.

  7. ellinor skriver:

    AJ! Usch, raggsockor är verkligen livsfarliga. Jag hade halsfluss, 40° feber och enorm frossa en gång. Hade på mig raggsockar, och massa andra kläder. Huttrade och hade ont i kroppen, sådär som man ju har när man har hög feber… Gick ner för trappan till mitt rum, och halkade, smällde i ländryggen i trappsteget ovanför det jag landade på. HERREGUD vad ont det gjorde. Hade gjort enormt ont även utan min feber. Fy fan.

  8. carolina skriver:

    Du är helt fantastisk som kan vara rolig mitt i det du går igenom. Jag tänker på dig.

Kommentera

