No, I don’t wanna drift anymore.

castledoor.jpg

Bara ett litet tips: Ni som brukar tycka om ungefär samma musik som jag borde absolut lyssna på Castledoor. Osignat band från Silverlake i Kalifornien som tyvärr inte spelar tillsammans längre. Men de låtar som finns på MySpace och Spotify (sök bara på Castledoor) är verkligen bra, ibland fantastiska. Tycker jag i alla fall.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till No, I don’t wanna drift anymore.

  1. Malin skriver:

    Detta har ingenting med inlägget att göra, tänkte bara ge ett litet tips på en fin blogg till sofis mode reportaget du gör :)http://colormenana.blogspot.com/Hon bloggar från LA, verkar väldigt rar och har snygg vintage inspirerad stil🙂 Check her out!Kram

  2. Julia skriver:

    Åååh, gud så himla fint! Megalike på det här! (:

  3. Linda skriver:

    Då jag själv liksom du drabbats av plötsligt bortgång av en mycket när och kär vän vill jag bara säga att jag förstår vad du går igenom Annika. Och lider med dig.Musik lindrar ibland. Speciellt då ens egna ord inte räcker till. För mig är det också så. Den här vackra låten berör mig djupt.http://open.spotify.com/track/2DkKaDym3ICoPChe8KRdCdKärlek till dig finaste Annika från en trogen läsare ♥

  4. Petertoo999 skriver:

    Fantastisk musik!! Hmm!! Då ska jag avnjuta den i min hängmatta..Jag har en hängmatta i mitt vardagsrum, ungarna älskar den..Funderar på och skaffa en till, känner man lite ansvar för sina barn, så skaffar man en hängmatta..Det är alltid någon liten valp som ligger och gungar i den..Så jäkla skönt! Lapptoppen på magen, lyssnar på musik, tittar på tv och gungar lite…Bara ett tips Annika!

  5. Elin Klang skriver:

    Åh, otroligt härlig musik, lyssnar på ”flashlight” at this very moment! Grymt tips, dela med dig av flera, detta var kul! Förresten så köper jag Klick! bara för att läsa din krönika, kan vara lite kul att höra kanske, hur som helst så ha det bäst! Peace.

    • Annika skriver:

      Vad kul att du gillar den! Sitter och skriver ut en intervju med en av tjejerna i bandet, det var så jag började lyssna på dem. Jaså, är du säker på att du inte köper Sofis mode?🙂

  6. Elin Klang skriver:

    Åh, vad härligt! Haha, oj. Jo, jag tänkte såklart helt fel, menade ju Sofis mode, blandade väl ihop dom, my mistake! Så jo, krönikan i Sofis mode, tummen upp på den!🙂

  7. Elin Klang skriver:

    Haha, men lite synd ändå.Åh, ja det ser jag fram emot! Ha det så bra!🙂

Kommentera

