Jag = populär, intelligent, lojal och snygg. Oh yes!

Bild 4.png

Erkänner att jag blev pinsamt nöjd med det här testresultatet.

Åminstone tills jag insåg att det också betyder att jag kommer att dö en alltför tidigt och helt meningslös död.

Eller så läser jag helt enkelt in alldeles för mycket i ett Facebookquiz just nu.

(Men coolt ändå att Edward Cullen-skådisen spelar ”mig” i Harry Potter-filmerna! Mums.)

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Jag = populär, intelligent, lojal och snygg. Oh yes!

  1. Bea skriver:

    Jag blev Harry Potter. Betyder det att jag måste få barn med Ginny …?:-/

  2. Malin skriver:

    Jag blev Snape. Blev också väldigt nöjd med beskrivningen, fastän jag egentligen inte alls gillar honom.🙂

  3. Navigaren skriver:

    Jag läser in mycket i ett quiz om det är smickrande eller om det känns bekant.

  4. Navigaren skriver:

    På ”Which historical empire are you” fick jag att jag är ”awesome and have a tendency to persecute those of other races”, hur ska jag ställa mig till det?

  5. cecilia skriver:

    TACK FÖR SPOILERN!

Kommentera

