Så faller ännu ett år.

Jag vet inte om jag någonsin känt mig så mycket som min ålder som när jag vaknade imorse och var tjugosju.

Tjugo. Sju. Tjugosju. Helt rätt. Precis så gammal är jag.

Grattis till mig!

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

38 kommentarer till Så faller ännu ett år.

  1. joss skriver:

    Grattis!

  2. Johanna skriver:

    Grattis, tjejen!

  3. Linn skriver:

    Grattis på födelsedagen finaste, finaste Annika ❤

  4. Petertoo999 skriver:

    Grattis! Hur har du det i Amerikat, är indianerna snälla mot dig? Egentligen så skulle jag ju berätta om gammelmormors senaste hyss, men jag orkar inte nu..Jag har just proppat i mig smörgåstårta. Hoppas att du får en bra födelsedag.

  5. Amanda skriver:

    Åh massa massa grattis!

  6. Alina skriver:

    Grattis finaste!

  7. Ämma skriver:

    Åh grattis fina annika :)Hoppas du får en underbar dag där borta

  8. anonym skriver:

    Grattis vackra, kloka, smarta, nyskapande, kreativa och underbara du! Fler som dig behövs!

  9. Desdichado skriver:

    Grattis! du valde rätt månad! vänd på siffrorna så har du mitt födelsedatum…så jag är äldre än dig haha=)

  10. julia skriver:

    grattis snygga du. hoppas du haft en fin dag

  11. Ghazaleh skriver:

    Grattis kära du!Vilken fin dag då för mig att utmärka dig med ett fint pris på min sida! 🙂

  12. Anna skriver:

    Grattis Annika! Hoppas att 27 blir en fin ålder och ett bra år.

  13. Lisa skriver:

    Åh, grattis! Det måste vara en helt fantastisk känsla. Kram!

  14. Stort grattis på födelesedagen, Annika!Så kul med Los Angeles. Det väcker fina minnen här.Jag var där senast i maj och älskade staden (eller var det kanske klimatet..?) från första stund.Hoppas du får en riktigt mysig tid där borta.Varma kramar,Anna

  15. Anneli skriver:

    Hoppas du får en fin födelsedag, Annika. Stort grattis!

  16. Tess skriver:

    Grattis grattis! Hoppas att du får en finfin födelsedag.Kram på dig!

  17. Sofia skriver:

    Grattis. Hoppas du har en bra födelsedag!

  18. sanna skriver:

    stort grattis!

  19. Linn skriver:

    Grattis!

  20. emme skriver:

    Grattis på din dag! Sköt om dig lite extra dagen till ära.

  21. Anneli skriver:

    Grattis 🙂

  22. felicia skriver:

    grattis på födelsedagen fina du!

  23. Denise skriver:

    Massa grattis till dig!Förresten så tycker jag att du borde lyssna på angus & Julia Stones om du inte redan gör det.. 🙂

  24. m skriver:

    fina annika, ett försenat men varmt grattis!

  25. Navigaren skriver:

    Grattis på födelsedagen 😀

  26. Erika skriver:

    Grattis till dig! Hoppas du får en jättefin dag 😀

  27. Tobias skriver:

    Grattis. Titeln på blogposten gjorde mig grymt nostalgisk. Det var längesedan jag lyssnade på den där fina låten. Back to 96!!

  28. dania skriver:

    Graaattis, världen bästa människa. Jag menar det, du måste vara världens bästa person helt enkelt.

  29. Ellenor skriver:

    grattis i efterskott!!!

  30. Anna skriver:

    Stort grattis i efterskott! Hoppas du fick en fin dag med mycket värme och kärlek. Det är du värd!

  31. Misha skriver:

    Grattis i efterskott du finaste! Personligen brukar jag lida av lite medelålderskriser när födelsedagar närmar sig. Ångesten att det kanske är dags och växa upp och allt det där. Men du är hands down den finaste 27-åringen jag vet. Helt lovely. I wish you the best!

  32. Ida skriver:

    Grattis i efterskott! Hoppas du får ett jätte fint år!

  33. petra skriver:

    Önskar dig en väldigt fin födelsedag!

  34. Paperback Lover skriver:

    Grattis till din helt rätta ålder så här i efterskott!

  35. Petertoo999 skriver:

    Dagens fundering: När jag hälsar på barnens gammelmormor på landet så har hon en del konstigheter för sig..När hon blir bjuden på kaffe av någon granne, så ska hon alltid ta bilen dit..Sist jag var på landet, så fick hon en inbjudan. Gammelmormor har en liten bil, tvådörrars..Hon gjorde sig fin, vi klädde på oss, sen så gick vi ut till hennes lilla lilla bil..Alla barnen trängde in sig där bak, jag satt på passagerarsidan, mormor skulle köra..När alla var i bilen, då sa jag till alla och sätta på sig bälten också..Du också mormor!! Mormor gav mig en lång och konstig blick, och jag tittade på henne med en konstig blick..Sen var det dags för avfärd..Mormor lägger i backen, åker på sin egen uppfart..Kommer ut på en allmän väg, åker 10 meter på den, svänger sedan in till grannen…Efter 10 minuter när alla fått av sig bälten och lyckats komma ur den trånga bilen, då står vi samlade framför grannens dörr..Sen samma procedur när vi ska hem igen, bara det att nu står grannarna och tittar med öppna munnar…Man kan spotta till grannarna så nära bor de..Annika! Den riktiga anledningen till att mormor tar bilen, det är ju egentligen att hon vill skryta lite för sina andra grannar, att hon har blivit bjuden på fika, alla ska se det..Men det har hon ju inte sagt förstås. Men mormor börjar och se lite stressad ut, tror nog hon inser att det kanske ser lite tokigt ut…Men vi har kul i alla fall.

Kommentera

