Familj.

familj6.jpg

familj5.jpg

familj4.jpg

familj1.jpg

familj2.jpg

De är fåniga men ganska söta, min familj i Los Angeles.

Tre dagar sedan jag åkte. Har fortfarande knappt fattat att jag är hemma igen. Men igår såg jag ju Håkan på Hovet, det om något tyder väl på att jag inte är i LA längre. (Och ja, det var fantastiskt.)

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Familj.

  1. Navigaren skriver:

    Familjen ser i alla fall roliga ut, även om det också ser ganska fånigt ut.

  2. Hanna skriver:

    söt syster du har!

  3. Petertoo999 skriver:

    Det är viktigt med släkt. Din farfar ser trevlig ut, men jag tycker att hans kvinna ser lite ung ut!

  4. Viola Vamp skriver:

    Vilka härliga, livfulla foton! Långt ifrån de där standard-pose-fotona jag själv ofta både knäpper och medverkar på. 🙂

  5. Lilou skriver:

    Härliga bilder!

Kommentera

