Två år.

Bild 7.png

-4.png

Veckans texter i Sofis mode. Läs dem gärna i tidningen.

Förresten är det idag exakt två år sedan mitt första blogginlägg här hos Aftonbladet, och exakt två år sedan min första krönika i Sofis mode kom ut i butik. Så, ett litet jublieum, alltså.

Önskar att jag mådde lite bättre idag. När det är tvåårsdag och allt. Men det gör jag inte. Jag mår skräp.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Två år.

  1. Julia skriver:

    Ville bara snällt respondera på din text fr förra veckan. Den om L.A. och din relation med din far och han sätt att samtala men inte på riktigt. Den texten var otroligt bra. Oerhört fint skriven =) Hoppas det värmer lite. Jag tycker Du verkar så stark <3Kram Julia

  2. Petertoo999 skriver:

    Annika, jag läste i ” Vi i villa ” att du har ett hål i taket, jag har också ett hål i mitt vardagsrumstak, det är också 2-3 cm stort..Och ett hål vill man ju inte ha! Så jag stoppade en av ungarnas gosedjur i hålet, en liten mus, han tittade ut med halva huvudet..Sen en vacker dag så hade jag min chef hemma på en kopp kaffe, han satt i soffan då han plötsligt stelnade till, sen skrek han för full hals..DET ÄR EN MUS I TAKET..Nu har jag tagit bort musen, jag har satt en brandvarnare över hålet istället..Hur fan kunde han bli chef, gapar och skriker som en tok.

  3. J skriver:

    Åh, Du skulle ha haft musen kvar =D Vilken mysig idé och definitivt en ice breaker om det skulle behövas. Hahaha❤

  4. Navigaren skriver:

    Sjukdom styr man aldrig över, det är bara att trösta sig med att det är en viktig dag istället. Kram

  5. chris skriver:

    Hoppas du mår bättre snart. Du är bra och någon som jag ser upp till. /Trogen läsare av din blogg

  6. Maja Littmarck skriver:

    congrats! det är mycket för din sida i Sofis Mode jag köper den, 2 riktigt bra år! minst 2 till tack!

Kommentera

