Sagoland.

viv1.jpg

-10.jpg

-9.jpg

-1.jpg

-2.jpg

-3.jpg

-4.jpg

-7.jpg

-13.jpg

viv2.jpg

Jag har förfärligt svårt att leva just nu. Det tar emot att skriva något alls i bloggen, trots att ni som läser är så fina, jag är rädd att skriva något jag ångrar.

Så ni får följa med mig på morgonpromenad istället. Här ser ni min värld, fångad genom en iPhone i gryningsljuset. Magi. Som om all skönhet samlats just här, längs vår landsväg.

(Ledsen att bilderna blir så små. Det är lite synd med den här bloggdesignen, att foton aldrig kommer till sin rätt.)

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

19 kommentarer till Sagoland.

  1. Lilou skriver:

    Vackra bilder🙂

  2. Veronika skriver:

    Fantastiskt vackert! Ta hand om dig.❤

  3. w skriver:

    så galet fina bilder

  4. Sannabell skriver:

    Det är väldigt vackert. Ta den tid du behöver offline du, vila om det är det som känns rätt.

  5. Karin skriver:

    Jättevackra bilder, man kan säga att de speglar på ett bra sätt hur man känner sig då man bor i Sverige denna mörka och dystra månad!

  6. rumlan skriver:

    Det räcker så fint, Annika. Allt är okej. Ingenting är okej. Allt är okej. Okej? :* !Vet du, förresten? Igår läste jag din Ronnies Vi som aldrig sa hora. Kanske den finaste bok jag läst. Och då tänkte jag på dig. Och tänkte: gud så fint att två så fina har varandra❤ !

  7. Abbes pappa skriver:

    Wow, vilka bilder! Fantastiska. Och du. Skriv när du vill och låt bli när du inte vill. Du är betydligt viktigare än alla bloggar i världen.

  8. Madde skriver:

    Men åh. Jag vill gå en fotokurs hos dig!

  9. Lisa skriver:

    Bilderna är fantastiska. Precis som du.

  10. Fia skriver:

    Tack för en härlig promenad. Själv så är jag sängliggandes minst en månad efter en besvärlig ryggoperation så detta var precis vad jag behövde. Önskar dig en bra dag!

  11. Martina skriver:

    Vilka vackra bilder. De är verkligen helt magiska.

  12. Viktor Sander skriver:

    Mycket fina bilder trots iphone!

  13. Anonym skriver:

    Fantastiska bilder! Tycker verkligen om din blogg.. den är så jäkla äkta och du verkar så fin!

  14. Navigaren skriver:

    Det ser verkligen ut som ett sagoland, tillhör trappan ett övergivet torp eller så? Kramar

  15. Sotsol/Sanna skriver:

    Underbart vackra bilder. Precis som du!

  16. Maja skriver:

    Vackert minst sagt

  17. kajsa skriver:

    åh, vilka alldeles fantastiska bilder!

  18. mildamakaroner skriver:

    verkligen underbara bilder!

Kommentera

