Äsch.

Det är verkligen helt tomt i mitt huvud.

Försöker skriva de texter som ska skrivas, äta, plocka undan. Inte bara sova hela tiden. Men är det inte mensvärk som däckar mig är det migrän. Eller sorg.

(Och är jag vaken vill jag mest ligga i soffan och se på Sex & the City-boxen.)

Finns inte så mycket att skriva om här. Nu ska vi ut och köra i snöovädret, hämta bilen på verkstaden (hej då fina hyrbilen). Men först betala räkningar, duscha, stressjobba.

Jag kan lika gärna strunta i att publicera det här helt poänglösa inlägget. Ville bara säga att jag lever men att det inte är så roligt.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Äsch.

  1. Pernilla skriver:

    Äsch, det är inte så roligt här heller. Bara så du vet.Jag tänker på dig, försöker skicka glada tankar och fina energier, i sann flum-anda.

  2. m skriver:

    kramar, mera kramar. skönt att få ett livstecken av dig, annika.

  3. Josephine skriver:

    Åh, det där känner jag igen. De senaste veckorna har jag sett alla sex säsongerna av L Word (igen), samtliga avsnitt av Gossip Girl och nu har jag just börjat om från början med Grey’s Anatomy. Ljuva verklighetsflykt.Jag ville mest bara säga att jag förstår vad du går igenom, och att jag inte har en aning om hur man gör. Om du vet, får du gärna tala om det för mig.

  4. Lisa skriver:

    Skriv vad du vill, jag vill ändå läsa. Kraaaaaam

  5. Nattyxne skriver:

    Skönt att höra att du lever. Har tänkt på dig ibland.

  6. Nenne skriver:

    Jag drömde om dig inatt. Förlorar själv min bästa vän för fyra år sedan. Ibland när jag vandrar runt i vardagen så slår det mej hårt i bröstet ”Hon är faktisk död” Och jag blir så arg, hon skulle varit här nu, hon skulle ju få träffa min son, hon skulle få klappa min hund, skratta med mig, leva. Hon blev bara 24 år.Jag vill att du ska veta att det till slut inte gör ont hela tiden.

  7. Navigaren skriver:

    Stackars dig, Kramar

  8. Petertoo999 skriver:

    Det kommer och bli bättre…Själv så har jag haft lite tur. I väldigt svåra stunder, så har jag haft förmånen och hålla en liten Edelweiss i min hand. Det är en liten blomma som växer på 3-4 tusen meters höjd, den växer bland kalla klippor och i en syrefattig miljö..Det är den blomman som orsakar flest dödsfall i Österrike, det är inte så enkelt och ta en sån…Till och med drottning Silvia har en Edelweiss..Fast ska jag vara ärlig så hade jag min långt långt innan hon fick sin. Livet är en lek..En kär-lek.

  9. Petertoo999 skriver:

    Här har du lite mer nyttigt vetande..Kungen tex..Han tycker inte om tulpaner.

  10. Emma skriver:

    Annika vill att du ska veta att din blogg får mig att inse att det fortfarande finns värme, medmänsklighet och djup hos människor. Att allt inte bara är yta. Har sökt efter en person som inte förskönar utan berör, en människa som, utan att veta om det, ger mig kraft. TACK

  11. Sanna skriver:

    Jag drömde om dig inatt. Du var underbar och precis vad jag behövde. Tack.

Kommentera

