Hundra tusen tack.

Bild 1.png

Fannys familjs insamling till Cancerfonden är nu uppe i 100 000 kronor.

Hundra tusen tack ska ni alltså ha, alla ni som varit med och bidragit. Tack, tack, tack, tack i all oändlighet.

Inga pengar i världen ger oss våra älskade tillbaka, men kanske, kanske kan de hjälpa oss att få behålla de ännu levande i livet.

Tänk gärna på Cancerfonden nu till jul.

 

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Hundra tusen tack.

  1. yrvaedret skriver:

    Jag bidrog med en summa, så jag känner mig stolt att vara med i de där 100 000kr!!

  2. moa skriver:

    har läst din blogg ett tag och så. känner ju inte dig och kände ju inte fanny. men jag ville bara säga att jag lyssnar på tillägnad, om och om igen. när fanny sjunger den. gråter varje gång. det är så fint hur människor kan nå ut till andra människor och utan att de alltid (eller sällan) vet om hur de bara liksom når precis hela vägen in och stannar där. stannar kvar och aldrig försvinner.

Kommentera

