Fredag.

IMG_0360.jpg

Skriver krönika och väntar på att Idol-finalen ska börja. Blir hamburgare till middag. Ingen dålig fredag. Hade jag bara haft internet hade den varit riktigt bra. 

Uppdatering: Ronnie hade fått en ny usb-sticka till sitt mobila bredband (det slutade funka samtidigt som vanliga bredbandet, sjukt), så nu kan jag skicka in min krönika! Yay! Nu väntar vi bara på att vårt riktiga bredband ska fixas. Har varit nätlösa sedan förra onsdagen. Bra jobbat, Bredbandsbolaget. Verkligen.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Fredag.

  1. w skriver:

    rättning: ”skriver krönika och är snygg”

  2. Alina skriver:

    Oh my! Din nya header är fantastisk. DU ÄR SÅ SNYGG OCH VACKER OCH FIN! Wow!!!🙂

    • Annika skriver:

      Men åh vad kul att du gillar den! Tyckte att den där bilden jag tog idag var så Ronja Rövardotter-mysig, och det är ju alltid roligt med ett litet facelift på bloggen. Tack tack tack tack tack!❤

  3. sofie skriver:

    bredbandsbolaget är sämst! jag har legat i krig med dom i tre fyra veckor nu!

  4. Petertoo999 skriver:

    Annika! Ett tips! Du tar det dyraste internetet, sen delar du det med grannar, du kan ha trådlöst till någon granne, eller så gräver du ner en kabel mellan grannarna, fungerar det också. Jag har hört att det finns vissa människor som gör såhär. Jag uppmuntrar aldrig till brott, jag bara återberättar vad jag hört.

  5. Petertoo999 skriver:

    Din header var fin.

  6. Cattis skriver:

    Wow…Vilken fin bild du har på din header! Du är såå söt. och så skriver du ju så fantastiskt bra!!😀

  7. Lisette skriver:

    Hej!Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.Med vänliga hälsningar,Lisette

  8. Alice skriver:

    oj jäklar vad snygg headern var!

  9. rebecka skriver:

    så fin header du har! tänkte även bara fråga var du har köpt ditt röda läppstift, har länge varit på jakt efter ettkram

Kommentera

