Les ego-picz.

uttryckslös.jpg

hejhej.jpg

På övre bilder anlägger jag, som ni ser, något slags superhighfashion död fisk-look.

På den nedre, däremot. Där ler jag mitt kolla-vad-söt-jag-kan-vara-snälla-tyck-om-mig-hundvalpsleende.

Jag tog dem i fredags eftersom jag sminkat mig och kände mig snygg. Det är lite av en happening här ute i Stjärnhov.

Idag skiner solen. Jag lyckades släpa mig ut på en kort promenad. Var evigheter sedan jag rörde på mig sist, min kropp är jäkligt pissed off och känner sig förskräckligt nonchlerad, jag hasar omkring i huset med kramp i ryggmusklerna och kan inte ens böja mig ner för att ta på mig raggsockar. Oh well.

Terrordåd i Stockholm, alltså. Jag vet inte om det är tänkt att man ska känna sig orolig. Jag känner mig mest trött.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Les ego-picz.

  1. R skriver:

    Känner att jag egentligen borde kommentera något om terrordådet, men jag som du känner mig rätt trött. För trött för att ta in.Du är så jäkla snygg Annika. Det är lättare att ta in!En hoppasattdetblirbätteiryggenkram!

  2. katarina skriver:

    hej annika! gud så du är fin och vacker. o så passar du väldigt bra i pannlugg oxå! jag skickar en stor styrkekram till dig.

  3. Lina skriver:

    Så otroligt fina bilder! Jag orkar ärligt talat inte bry mig om några terrordåd. Läst rubrikerna, det räcker. Nu ska jag återgå till att maratontitta på CSI istället.

  4. matilda skriver:

    gud vad du är fin

  5. Johanna skriver:

    Vad fin din nya header är. Och vad fin du är.

  6. Kristina skriver:

    Hej Annika, vad heter ditt fina läppstift? Jag har äntligen bestämt mig för att lära mig att bära läppstift, och du passar så bra i ditt. Du är så himla vacker. Kram

  7. Tiia skriver:

    Du är så fin!Gillar håret, skitsnyggt med luggen & dina läppar ser otroliga ut…Jag är lite avis nu..Tack för en bra blogg (den enda bloggen värd att följa faktiskt!)Kram på dig

  8. ah.. skriver:

    Snyggingen dyker upp och hela rummet tappar andan –

  9. Karin skriver:

    Du och din syster är ganska lika! Vilka fina bilder!

  10. W skriver:

    Vad fin du är! Så fina färger på dessa bilder också.

  11. Pernilla skriver:

    Himla snyggo!

  12. Mikkaela skriver:

    Du är så himla fin!

Kommentera

