I don’t wanna think anymore.

Så glad så glad så glad att Glee finns.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till I don’t wanna think anymore.

  1. Lisa skriver:

    Ja! När jag såg slutminuterna av första avsnittet och de sjunger Don’t stop believin’ fick jag gåshud och sen var jag fast! Kram

  2. madde. skriver:

    för ett år sedan förstod jag inte hela grejen med glee. vadå en vanlig jävla amerikansk highschool serie? men av någon anledning såg jag första avsnittet i tv4 för bara en månad sedan och blev som lisa däruppe; Fast. Glee är meningen med livet just nu.. jag tittar på det varje dag, har nästan lyssnat sönder de underbara soundtracken och har tillåmed beställt hem första säsongen i dvdbox.. så sanslöst bra….

  3. Joanna skriver:

    jag måste hålla med. glee är bäst. även om jag bara sett första säsongen, och det var ett bra tag sen. får kolla upp säsong två snart..

Kommentera

