Ännu en vecka.

parmiddag.png

kryz.png

I veckans Sofis mode skriver jag om att gå på parmiddag. Och om Kryz.

Såg precis att jag fått sms från finaste Anna som frågade om jag kommer på bokcirkelmötet ikväll. Hade helt lyckats glömma, känner mig så jäkla dum. Håller på att tappa greppet om tiden lite. Antar att det är risken med att inte ha några arbetstider – dagarna flyter ihop och de enda datum jag fortfarande lyckas hålla kolla på är deadlinetider och psykologbesök.

Men å andra sidan. Man ska inte begära för mycket av sig själv. Det säger min psykolog och hon känns som att hon vet vad hon pratar om.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Ännu en vecka.

  1. Sofia skriver:

    Var glad för att din psykolog vet vad hon pratar om, alla har tyvärr inte sådan tur. (Inte egna erfarenheter, men har hört skräckhistorier).

  2. Sofia skriver:

    Finfin krönika!

  3. Ellen skriver:

    wow! Our very own Kryz Uy🙂 great post🙂

  4. Navigaren skriver:

    Det låter som en riktig dagdröm, väldigt trevligt med en sådan middag. När jag övningskörde var jag jättestolt över att kunna vända på vändplan utan problem, mindre stolt över att jag inte kunde hålla koll på alla skyltar, såhär i efterhand inser jag att jag efter ett tag borde slutat övningsköra för att jag var för trött. Du kanske tänkte för mycket på middagen för att tänka på att det var en vändplan?

  5. Pauline skriver:

    Annika!Jättefin krönika, du lyckas alltid träffa de rätta punkterna! Lyckoruset efter att ha läst den senaste sitter fortfarande i. Du berör, oavsett ämne, du är hjärtskärande äkta.Tack

  6. Josefin skriver:

    Hej Annika. Jag vill börja med att säga att jag tycker att du skriver så himla bra! Från början köpte jag enbart Sofis mode för att läsa om själva modet men nu har det övergått till att enbart köpa Sofis mode för att läsa om dina texter! Jag tycker du är en väldigt inspirerande person, som nu har flyttat till min komun ( jag bor i Björnlunda). 🙂 Jag är jätte tacksam för dina artiklar och blogginägg…. Kram Josefin

    • Annika skriver:

      Åh vad roligt, Josefin, vad glad jag blir! Tack! Och kul med en granne (åtminstone nästan)🙂 Lova att säga hej om vi ses på bussen eller så! Stor kram❤

  7. Josefin skriver:

    Varsegod🙂 ja det ska jag verkligen göra! Brukar jobba i stjärnhov ibland på dagiset🙂 så vi kanske ses någon dag!! Stor kram

Kommentera

