Produktiv?

Bild 7.png

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Produktiv?

  1. Frida skriver:

    Nämen åh oj! Inte trodde jag att jag skulle hitta mig sittandes och sjunga på favoritbloggen! Åh, så himla fint! Vad glad jag blev! Åh, tusen tack fina Annika!

  2. Petertoo999 skriver:

    En gång när min minsta dotter kom hem från skolan, då var hon helt slut, så hon gick och la sig. Sedan när hon sovit en stund så tyckte jag att det fick vara nog, jag sa till min äldsta dotter och gå och väcka henne..Säg att det är morgon och att hon sovit hela natten, sa jag då. Min minsta dotter kom ner till köket, ansiktet hängde, ögonen hängde, munnen vidöppen…God morgon! Sa jag! Hon tog sin lilla ryggsäck klädde på sig och gick till bussen..Det är hårt och vara liten..Först en hel skoldag, sedan hem, sova en halvtimme, sedan iväg till en ny skoldag..Min äldsta dotter och jag vi asgarvade..Sen efter 5 minuter så sa jag till min dotter och gå och hämta idioten som stod själv vid busshållsplatsen. Det är kul med barn!

    • Annika skriver:

      That’s cruel! Och väldigt roligt. Stackars liten. Men vilken lättnad egentligen, då blev det ju som att hon plötsligt fick vara ledig från skolan en dag! Eller en… kväll. Men ändå.

  3. sofie skriver:

    Och idag har jag tänkt på dig! Vid flera tillfällen faktiskt. Kram till dig!

  4. Jenny skriver:

    Åh! Min fina fina Frida som sjunger från din sida!! Hon är så duktig!

Kommentera

