Mäktigt.

Åh HERREGUD vad jag har gråtit nu.

Tusen, tusen, tusen tack till P3:s Musikhjälpen för att ni spelade Fanny för oss. Ni är underbara.

(Lyssna här.)

Dags att gråta vidare.

Det gör så jävla ont, bara.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Mäktigt.

  1. himlen är trasig skriver:

    Tack för den bloggen!! Den har förändrat hela mitt liv.

  2. jochanan skriver:

    Att gråta gör ont, men ett nödvändigt ont att gå vidare, och ett sätt att ropa på hjälp..så gråt vidare du..efter gråt kommer sol och styrkan..och styrkan att ge igen på alla som gjort en illa…men ibland är det bra och låta bli att ge igen..ha det bästas:)

  3. Mari skriver:

    Det var så fint berättat av dig i p3.Och tack för att du la ut texten. Vackert.

  4. joanna skriver:

    ååhh

  5. cecilia tipsar skriver:

    jag hörde låten på radio och jag måste säga att det var bland det vackraste jag hört.

  6. rumlan skriver:

    Gråt fina du. Vi finns här om du behöver. Det är bara att skriva, så hjälper vi dig som du alltid hjälper oss.

  7. Frida skriver:

    Jag lyssnade nyss, åh så fint. Tänker på dig. Tusen kramar och hjärta.

  8. Inisen skriver:

    Jag hörde dig, och din väns fina låt, igår när jag satt i bilen på väg hem. Det är sällan jag blir så berörd som jag blev då. Stor kram!

  9. ida skriver:

    jag grät också

Kommentera

