KRÄÄÄKAS.

IMG_0422.jpg

Förmiddagens mål: att få i mig dessa två Resorbtabletter – och behålla dem.

Jo, by the way. Jag har vinterkräksjukan. Seriöst, don’t try this at home, speciellt inte ensamma. Man behöver någon som hämtar vatten åt en (som man spyr upp trettio sekunder senare) och som stryker en över pannan och  säger att det är lugnt, du ska inte dö, lillan.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till KRÄÄÄKAS.

  1. Camilla skriver:

    Men åh, stackars dig. Krya på dig!

  2. Marielouise skriver:

    Välkommen till klubben. Är ärligt talat förvånad att jag inte dog. Men såhär i efterhand tycker jag snäppet mer synd om min sambo än om mig själv…

  3. Annette Bissioni skriver:

    Stackarn, det är inget trevligt med kräksjuka. Krya på dig och ha sedan en helt underbar Jul och en toppen nyårshelg.

Kommentera

