Glad att vara hemma

IMG_0585.jpg

Glad att vara hemma. 

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Glad att vara hemma

  1. Elina skriver:

    Så himla fin du är!

  2. emma skriver:

    Ville bara saga att du har det mest underbara leende.Bamsekramar till dig, du finaste.

  3. Borta bra men hemma bäst, eller?Ha en skön kväll och missa inte Nyckel 13!

  4. A skriver:

    Välkommen hem fina du!Hoppas du haft det riktigt härligt och kunnat koppla av och få lite ro i själen.Många kramar!

  5. Johanna skriver:

    Hej! Var bara tvungen att berätta vilken otroligt fin krönika du skrev i Sofies mode, den fick mig verkligen att tänka efter på vad som egentligen är det viktiga här i livet. Blev så berörd att jag läste den fyra(!) gånger och var tvungen att läsa den högt för min pojkvän, Hoppas att din sorg snart blir lite lättare att bära (om det nu går efter något så ofattbart och orättvist) Styrkekram!

  6. Angelica skriver:

    Jag har läst dina krönikor från första början, och din blogg sålänge jag kan minnas. Jag har suttit och varit avundsjuk på ditt vackra utseende, och ännu mer på ditt sätt att skriva, mest för att min största dröm innebär ett jobb som journalist. Jag har följt det du visat av ditt liv, och förvånats över hur stark du kan vara. Jag tror dock inte att du förstår det. Jag förlorade min vän år 2009. Han blev påkörd av ett tåg, och det var det mest tragiska jag varit med om. Jag satt inne i 3 månader, och jag minns inte ett dugg av året innan, 2008. Jag tyckte nog mer synd om mig själv än vad jag tyckte om honom, vilket man kan tycka är.. konstigt. Själviskt. Men jag tyckte ju inte det. Han hade ju sagt att han skulle finnas där, men så gjorde han inte det. Han bara drog. Dog. Och.. jag tänkte inte alls logiskt under månaderna efter. Jag tror inte ens att jag tänker logiskt nu när jag tänker på det. Allt jag vill säga med det här, är att jag beundrar dig. Och att det kommer att göra så himla ont de närmsta månaderna. Men du kommer att bli starkare. Visserligen utan din andra hälft, men du kommer att bli starkare ensam. Och jag önskar dig all lycka i livet, och om du känner för det någon gång, så skulle jag verkligen vilja träffa dig. Mest för att du är min största idol.

Kommentera

