Mullvad.

IMG_0648.jpg

Äter pyttipanna och kollar på ”I love you, Phillip Morris” på dvd.

Skönt att det är så vansinnigt stökigt här och att jag ser ut som en bakfull mullvad där jag sitter och kisar med mina inflammerade ögon – annars hade jag nog känt mig lite ensam. Nu är jag bara tacksam att ingen är här och behöver se eländet.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Mullvad.

  1. Petertoo999 skriver:

    Ja, här händer heller ingenting, katten sover, min dotter somnade i fåtöljen, och du sitter och kissar som en flamberad mullvad, jag bara sammanfattar..Jag är själv lite trött.

  2. Petertoo999 skriver:

    Ojdå! Kisar skulle det kanske vara.

Kommentera

