Stel i skallen.

Bild 1387.jpg

Den här bilden är tänkt att illustrera situationen i mitt arbetsrum just nu.

Det är något fel med min hjärna! Sedan igår, då semestern officiellt var slut och jag började jobba igen, har den vägrat samarbeta. Orden lägger sig helt enkelt inte i rätt ordning, det blir ingen rytm i meningarna.

Antar att hjärnan är stel efter att inte ha formulerat mycket mer än några sms de senaste tre veckorna. Och att det enda man kan göra är att bara köra på, fortsätta försöka. Synd att jag inte vet hur man löser sudokus, hade kanske varit på sin plats med lite HJÄRNJYMPA!

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Stel i skallen.

  1. Petertoo999 skriver:

    Här får du lite uppvärming…5 hade 6 med 7, 8an fick vara med, 9 fick titta på, 10an kom sist..Vem är pappa till barnet?

  2. M skriver:

    Måste bara säga att du är otroligt fin på bilden! Glasögonen passar dig jättebra.🙂

  3. josefin skriver:

    du är nog den absolut snyggaste kvinnan jag sett! herregud.

  4. Rumlan skriver:

    Åh, lika vacker och skör som en sparv❤ Så fint!

  5. Alina skriver:

    Sötnos!Sudoku är inte så svårt att förstå, svårt att lösa däremot. Om det finns en sudoku-ruta i tidningen så brukar det alltid stå bredvid hur man gör. Och JA, det är bra hjärngympa!Du är så himla vacker och fin och stark! Jag får en tagg i hjärtat när jag läser dina ledsna inlägg. Jag blir så ledsen att det inte finns något man kan göra, eller säga. Men jag tänker på dig. Det gör jag!Massa kärlek!

  6. Sofia skriver:

    Sudokus är busenkelt. Om man kan det.

  7. madeleine skriver:

    typiskt att man slutar tänka i samband med semester! men snart kommer du igång ska du se. och fina glasögon! vad är det för märke på dom?

    • Annika skriver:

      Haha, jaa, men det är väl å andra sidan lite det semester går ut på.🙂 Att man ska få vila hjärnan ett tag.Tack, jag trivs så himla bra med dem! De är från Chanel.

  8. emma skriver:

    Assa AH, sa sot du ar! Och du ar jattefin i dina glasogon. Jag anvander mina alldeles for lite eftersom de ar sa trakiga och far mig att kanna mig fulfulful. Far man lov att fraga vad du har for sort?Det ar en lika seg morgon (hjarna) har pa andra sidan havet. Hoppas att du kommer igang snart. Du vet val att ditt satt att skriva ar lite smatt underbart.STOR kram!

    • Annika skriver:

      Tack snälla Emma! Jag hade mina förra glajjer i tio år och de senaste åren har jag känt precis som du säger, jag kände mig så trist varje gång jag satte på mig dem. Är verkligen jättenöjd med mina nya! De är från Chanel, en ganska ny modell tror jag.

  9. Petertoo999 skriver:

    Vaa! Jag!! Hmm! Femman kan det ju inte vara i alla fall…Han får inte vara ute efter sex.

Kommentera

