Hoppfull.

Nämen? Jag som har bloggat via mobilen, tydligen har inte ett enda av de inläggen kommit upp.

De senaste dagarna har varit så fina. Så fantastiskt fina att jag inte ens orkar vara ledsen över att vi kommer att leva i byggarbetsplatskaos i ”tre till fyra månader”. (Översvämningen/vattenläckan hemma i huset var väldigt mycket allvarligare än vi förstått.)

Blir uppriktigt överraskad och så innerligt hoppfull när jag inser hur många häftiga, varma, kloka och vackra människor som finns där ute. Sådana jag just börjat lära känna, andra jag inte träffat ännu, som väntar någonstans. Ska göra mitt allra bästa för att komma ihåg det när det är mörkt och tungt.

Nu måste jag verkligen fortsätta jobba. Jag som mest bara vill ligga i sängen och se på House. Får ha det som morot.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Hoppfull.

  1. mintekopp skriver:

    Jag blir varm i hjärtat av ditt inlägg. Så fint att tänka så, att det finns så många härliga människor som man ännu inte har träffat som bara väntar på en där ute någonstans. Tack för det!!

  2. evin skriver:

    fyyyyy vad snygg du är!!

  3. Ainsley skriver:

    You’re a really beautiful girl !You have a fan in Belgium 😉

  4. Åh, så frustrerande med vattenläcka. Hoppas att dom fixar det fort!Ha en bra kväll!Har du hört att det är inne att ha en egen Livsstilsdesigner?

Kommentera

