Tillbaka i tidningen.

thailand.png

justyna.png

Efter tre veckors semester är mina krönikor tillbaka i Sofis mode. Den här veckan skriver jag om att alltid längta någon annanstans.

Och så har jag pratat med den här sanslöst coola kvinnan, Justyna Baraniecki. Hon har en väldig massa fina kläder, men framför allt är hon rolig och klok.

I övrigt så är det här en riktig pissdag, men det vill jag inte förpesta det här inlägget med att klaga över (jahapp, så gick det med den saken). Klagar i ett eget inlägg senare istället.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Tillbaka i tidningen.

  1. Simon skriver:

    Om du bara visste hur väl jag känner igen mig i veckans krönika.Fast jag vet inte riktigt vad jag har att se fram emot. Väldigt bra oavsett.

  2. Linn skriver:

    Åh. Vilken bra krönika.

  3. Julia skriver:

    Vill bara säga att jag älskar alla dina krönikor, du är så himla bra! Kände igen mig läskigt mycket i krönikan i vi i villa om att välja landet ist för storstaden! När jag läser det du skriver så känner man sig inte ensam och helt annorlunda längre, så tack för att du är den härliga person du är!

Kommentera

