Mobilblogg: Inte så bra.

Jag är sämre igen. Ligger i sjukhussäng och väntar på nya provsvar. Allt det här suger.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Mobilblogg: Inte så bra.

  1. Edith skriver:

    Jag hoppas innerligt att du blir så otroligt mycket bättre snart!

  2. Ems skriver:

    Krya på dig!!

  3. Lisa skriver:

    Men åååh 😦 Hoppas hoppas hoppas det blir bättre snart! Kram

  4. Sofia skriver:

    Krya på dig!

  5. joss skriver:

    Stackars dig! Hoppas du snart mår bättre och får komma hem. Kram

  6. Emma Grimmfjäll skriver:

    Åh, Annika! Jag får sådana minnen från när jag var elva och opererade bort min blindtarm. Jag fick en allvarlig infektion, en abchess (en massa var och annat gojs som ligger innanför ärret), och fick opereras igen och ligga med dränage och senare gå runt med ett öppet sår i magen som de fick byta kompresser i flera gånger om dagen så att allt var kunde rinna ut. Nu vill jag inte skrämma dig utan mer konstatera att även om du mår dåligt nu så får du bra vård och du kommer säkert må bra alldeles snart!Krya på dig!

  7. Ponyo skriver:

    Hoppas du kryar på dig snabbt! Inte kul att vara sjuk och åka in och ut på sjukhus. :/

  8. Eva skriver:

    Hej Annika, kollade på Lizas sida och hamnade här. Anledningen till att jag sökte en väg till kontakt med henne var att jag såg programmet ”vem tror du…” med henne. Det visade sig att vi kommer från samma smed-släkte-Reisman. Det var häftigt att få allt presenterat på TV! Liza undrade om det fanns någon konstnärlig ådra, jag undrar detsamma….är själv verksam inom det området. Kika gärna in på hemsidan.Nu hoppas jag att du ska krya på dig från blindtarms-eländet! Kram

  9. Beppe skriver:

    Hoppas du blir bättre snart!Kram på dig

  10. Åsa skriver:

    Kram & Krya på dig!:)

  11. Petertoo999 skriver:

    Krya på dig Annika. I dag var jag in i en väldigt exklusiv butik med min flickvän, då plötsligt gick larmet, Ägaren kom och tittade till larmanordningen..Då sa jag: Det var ju konstigt att larmet gick, jag har ju inte stulit något ännu…Det tyckte hon var roligt.

  12. Julia skriver:

    Krya på dig Annika. Håller tummarna för att du mår bättre snart!

  13. Sanna skriver:

    Allt blir bra och korven den har två. Krya på dig.

  14. Melinda skriver:

    Må bättre! ❤

Kommentera

