Där jag hör hemma.

181574_499788191002_612446002_6858884_6274555_n.jpg

Äntligen tillbaka! Som jag har saknat att ligga i just den här soffan, med just de här fluffiga fåntrattarna.

Snart är jag frisk, det känner jag på mig.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Där jag hör hemma.

  1. Sofia skriver:

    Hoppas på det. Krya på dig!

  2. Sofia skriver:

    Vad var det för fel?Krya på dig!

  3. Amanda skriver:

    Håller tummarna för dig och dina älsklingar nu.Antar att det kollat gallan på dig. Själv blev jag jättesjuk påsamma sätt som du – och trodde först det var akut magkatar/magsår och började med Losec även jag – mensmärtan blev mycket starkare och intensivare….. Flera timmar. av GodeGudhjälpmig……böner….Outhärdlig smärta under revbenen och ut mot ryggen….och det var en infektion i gallblåsan och en helvetes jävla sten som satt sig i gallgångarna och täppte för – så jag fick gulsot också. P g a smärta blir det svårt att andas , man kallsvettas och kan inte ligga stilla. Talk about suffering. Yeah. Hoppas att du får tillräckligt med smärtlindring och att det nu blir bättre en gång för alla.Styrkekramar och kärlek från Amanda.

    • Annika skriver:

      Åh guuuuuuud så fruktansvärt! Ska erkänna att det lät värre än det jag hade. Några dagar var vidriga för mig, men mestadels hade jag bara väldigt ont och alldeles för hög feber. Gallsten OCH gulsot… ojojoj.De sa aldrig något om gallan men de gjorde tusen undersökningar och flera stycken skiktröntgen och vanlig röntgen och det ena med det femte, så jag är rätt säker på att de åtminstone visste vad det INTE var.Och nu är jag bättre!Tusen kramar, Annika

  4. Patricia skriver:

    Ibland vill man bara sätta sig på tåget, vänta i kylan på en buss som tar en i närheten av din villa, knacka på dörren och säga:Ja, nu slutar vi låtsats som att du är en främmande tjej som skriver texter här och där i tidningar och på internet och att jag är en främmande tjej som gör något helt annat. Nu säger vi som det är, vi är ju bästisar och det är dags att äta bullar och dricka thé och minnas och prata och skvallra och fnissa. Vi vet ju båda om det. Nu får det vara slut på tramset. För det är så det känns. Det känns helt och hållet självklart. Hur något så overkligt kan kännas självklart har jag ingen aning om, det är nästan läskigt. Varje sekund jag kikar in här så är jag nära på att ta på mig skorna och gå till station och jag skulle inte ens vara nervös. För jag är dödssäker på att vi är bästisar och känt varandra i tusen år. Det hela är så bisarrt så jag blev tvungen att berätta för någon!

  5. Patricia skriver:

    Ibland vill man bara sätta sig på tåget, vänta i kylan på en buss som tar en i närheten av din villa, knacka på dörren och säga:Ja, nu slutar vi låtsats som att du är en främmande tjej som skriver texter här och där i tidningar och på internet och att jag är en främmande tjej som gör något helt annat. Nu säger vi som det är, vi är ju bästisar och det är dags att äta bullar och dricka thé och minnas och prata och skvallra och fnissa. Vi vet ju båda om det. Nu får det vara slut på tramset. För det är så det känns. Det känns helt och hållet självklart. Hur något så overkligt kan kännas självklart har jag ingen aning om, det är nästan läskigt. Varje sekund jag kikar in här så är jag nära på att ta på mig skorna och gå till station och jag skulle inte ens vara nervös. För jag är dödssäker på att vi är bästisar och känt varandra i tusen år. Det hela är så bisarrt så jag blev tvungen att berätta för någon!

Kommentera

