Världens vackraste kattflicka.

kisse1.jpg

kisse6.jpg

kisse8.jpg

kisse9.jpg

Biianka, min flicka.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Världens vackraste kattflicka.

  1. Hanna skriver:

    Åh! Det håller jag med om, så hjärtskärande vacker! Och nu började jag sakna min egen katt något så ohyggligt mycket. Han bor kvar hemma hos mina föräldrar för att en katt förtjänar ett fint hus(typ som erat!) och inte en liten studentlägenhet..

    • Annika skriver:

      Åh vad sorgligt att behöva vara borta från sin älskling. Men du har ju helt rätt, klart att kisse behöver plats att springa omkring och leka på. If you love someone, let him go, ungefär. Eller… stay. Home. Eh.🙂

  2. Ponyo skriver:

    Verkligen jättefin!🙂

  3. - Winch - skriver:

    Liknar en katt jag hade, fin katt😉

  4. Karin skriver:

    Oh, vad fin hon är! Älskar tabbysar!

  5. heartbroken skriver:

    Norsk skogskatt eller Main Cone?

Kommentera

