Första texten.

bild1.jpg

krönika1a.jpg
krönika1b.jpg

 

allakrönikor.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Första texten.

  1. L. skriver:

    Jag har också en Nokia med silvertejpat batteri…

  2. Petertoo999 skriver:

    Det var lite annorlunda och läsa, men läsvärt..

  3. lisa skriver:

    åh. himla fint skrivet.

  4. Jeanette skriver:

    Du är min idol! Så himla bra och igenkännande du skriver.

  5. Alina skriver:

    Åh, vilken fantastisk idé att lägga upp dina krönikor här! Du skriver så galet bra. Jag ska läsa varenda en, jag lovar!🙂

  6. Chris skriver:

    Jag ser verkligen fram emot dina andra texter. Du inspirerar mig så!

  7. Felicia skriver:

    Du skriver så fantastiskt fint.

  8. S skriver:

    GÖR EN GOD GÄRNING PÅ EN MINUT : SKRIV UNDER MOT MIGRATIONSVERKETS BESLUT ATT UTVISA CANCERSJUKA ZUMRUD! I hemlandet Azerbajdjan blev hon dödshotad och våldtagen av poliser pga sina politiska åsikter. Idag är Zumrud svårt cancersjuk och beroende av svensk sjukvård. Men hennes dagar i Sverige är räknade. Hon kommer inom kort att utvisas tvärtemot svenska läkares rekommendationer, och riskerar då att dö. GÅ IN PÅ http://www.namninsamling.com/raddazumrud tack på förhand, din röst gör skillnad.

  9. johanna skriver:

    ah finaste du. det har gjorde mig glad.

  10. Misha skriver:

    Alltså när man läser dina texter Annicka, då känner man att så som du känner, det finns människor där ute som känner precis likadant. Men så äntligen idag, när jag läste det här, så kände jag att du äntligen känner precis likadant som jag!

  11. cecilia tipsar skriver:

    tack annika för att du väljer att lägga upp dina krönikor här. jag har ganska nyligen ”hittat dig” och är himla glad för att jag får chansen att läsa dem.

  12. Vera skriver:

    Du har så rätt! Det är verkligen ensamt att vara ”självständig”. Klart att man måste kunna klara sig själv men varför vara ensam för sakens skull när man kan vara med människor man tycker om! Jag avskyr när folk verkar tycka att det är ”finare” att vara en sån som tycker om att vara själv än om man hellre har sällskap, då är man svag och patetisk.

  13. Sandebergskan skriver:

    Ha denna var just mitt i prick. Jag befinner mig iväg från sambon, flera månader,och har varit ute och festat med de där 19-åringarna men det var något som skavde. Kändes gjort.

  14. anna skriver:

    åh gud så fin. jag tyckte om den mycket. och vad fint att du lägger upp gamla krönikor! tack.

Kommentera

