No ris, only ros.

pics6.jpg

pics5.jpg

pics1.jpg

pics2.jpg

Mina rosor dör så snabbt. Det är lika bra att jag passar på att föreviga dessa innan de går vidare till de sälla jaktmarkerna.

(Fotade med Canon EOS 550D, 50 mm-objektiv.)

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till No ris, only ros.

  1. anna skriver:

    åååååååååååh vilka fina färger i bilderna!

  2. Petertoo999 skriver:

    Va fina Annika! Du kanske har för varmt i huset, rosorna trivs nog bäst om det är lite kyligare…Av alla hushåll där jag bor, är jag den som har lägst energiförbrukning..Det är jag väldigt stolt över. Fast jag höjer värmen lite när gammelmormor kommer, hon är lite frysen..Fast barnen brukar gnälla: Du skänker bort en massa pengar!! Höj värmen istället!! Dra igen era fågelholkar och sätt på er strumpor…Sist hade jag så kyligt inomhus, så då satt jag på mig en mössa..men sen tänkte jag, ser nog lite konstigt ut genom fönstret…Jaja, nu har jag höjt någon grad, barnen är nöjda i alla fall..

Kommentera

