Andra texten.

bild2.jpg

krönika2b.jpg

krönika2c.jpg

 

allakrönikor.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Andra texten.

  1. Anna Lundin skriver:

    Du skriver så himla fint!! Man vill bara läsa mer…Jag brukar också räkna ut allt i jenka, det ger ett ganska roligt perspektiv att tänka så som man gjorde när man var liten. /Anna

  2. anna skriver:

    åh annika… det är alldeles makalöst vad bra du skriver, det måste jag få säga. du fångar så väl det här fjärilsmagade nykärspirret och jag känner igen mig så oerhört mycket från när jag och min martin köpte vår gemensamma lägenhet…

  3. Mary-Marie skriver:

    Jag minns den här krönikan! Och den är minst lika bra som jag minns den! Så underbart att du lägger upp dina krönikor här nu, lita på att jag kommer att läsa varenda en!

  4. Cat skriver:

    Så himla vackert! Det ska bli kul att läsa alla krönikor, jag har faktiskt inte läst en enda av dem tidigare.

  5. Ida skriver:

    I love to love…Precis så känns det, precis såna tankar. Att flytta in med den man älskar.

Kommentera

