Upp och ner och ut och in.

Jag säger bara en sak: Alldeles för få intervjuer idag görs under täcket hemma i sovrummet.

Åh, jag har så himla svårt att se någonting alls med Broder Daniel utan att börja gråta. Henrikhenrikhenrik. Ingen anan definierar mina tonår som han.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Upp och ner och ut och in.

  1. Josefin skriver:

    Det här får mig också att grina. Att det är så dåligt för Henrik nu och att det ALLTID varit så dåligt för honom. Det känns som att han aldrig någonsin fått vara lycklig.

    • Annika skriver:

      Vet vad du menar. Men kom ihåg att happy people never fantasize.(Fast det är nog tyvärr inte helt sant. Hoppas inte Henrik vet det.)

  2. Helena skriver:

    herregud annika. nu blev jag ännu mer säker på att du å jag skulle passa fint ihop.just innan jag gick in på din blogg kände jag att jag ville se just denna videon, för det är så jag känner mig just nu. tittade på den. och så går man in på din blogg och så länkade du till just den.i love u.

  3. josefin skriver:

    åh fantastiska henrik. det finns inga ord för hur otrolig och fin den mannen är. jag blir nästan lite lipig nu.åh.

Kommentera

