Fjärde texten.

bild4.jpg

krönika4c.jpg
krönika4b.jpg

allakrönikor.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Fjärde texten.

  1. Petertoo999 skriver:

    Mmm! Cool text. I dag har jag skottat igen, nu fick jag fan hjälpa en granne, det är en väldigt söt gravid kvinna, hon skottade och var helt slut..Hon frågade om jag kunde hjälpa henne, och det hade jag ingen lust med…Men då sa hon att det fanns en liten chans att barnet var mitt, så då hade jag ju inget val….Jävla snö!

  2. Sanna skriver:

    Lite gulligt men också lite läskigt. Eller? Jag vet inte. Du skriver fint, Anko, och jag hann knappt läsa vad du skrev förra hösten så jag är ett stort fan av att du publicerar de här nu.

  3. Petertoo999 skriver:

    Jag skojade, lika bra och skriva det..Sen vill jag bara påpeka att jag skulle aldrig stöta på en kvinna som har en pojkvän..

  4. Andrea skriver:

    Jag blir alldeles rörd

Kommentera

