Femte texten.

bild5.jpg

Bild 18.png

why2.jpg

allakrönikor.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Femte texten.

  1. linda skriver:

    Gud, vad hemskt! Jag håller tummarna för er.Min lillebror har psykiska problem och vet inte vad jag ska ta mej till. Han har bott hos mej ett tag, men jag vet ju inte heller hur jag ska hjälpa honom. Inte ens vad och hur mycket jag kan begära av honom, vad som är sjukdom och vad inte. Och ja, jag är arg. På honom, för att han inte försöker mer och på mej själv för att jag inte kan och för att jag så gärna vill bli av med ansvaret för honom. Hemskt att ens skriva det.

  2. Anna Maria skriver:

    Tack Annika för att du delar med dig av dina texter. Tack.

  3. Sanna skriver:

    Jag började gråta när jag läste men det var väl inte alltför otippat.

  4. Anna Lundin skriver:

    Alltid lika vackert skrivet….blir så berörd! Tack för att du delar med dig av dom här fina texterna!

  5. Johanna skriver:

    Sättet du skriver på, Annika, är helt fantastiskt.

  6. Alina skriver:

    Jag ryser. Över att världen är så knäpp. Att folk mår så dåligt. Jag vill så gärna hjälpa. Men hur gör man? Nu har jag iallafall börjat på en socionomutbildning. Det är en början iallafall.Och jag vet att du hjälper din syster Annika! Genom att ge henne kärleken.

Kommentera

