Sjätte texten.

bild6.jpgkrönika6a.jpg
krönika6b.jpg

 

allakrönikor.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Sjätte texten.

  1. Louise skriver:

    Så väldigt träffande text. Den är fantastisk.

  2. Lisa skriver:

    Har inte riktigt haft tid i veckan att läsa din blogg och texterna du lagt upp, men nu så🙂 Du skriver fantastiskt. Jag kan äntligen förklara för andra vad det är jag vill skriva – och det är att få skriva om livet och observationer på samma sätt som du gör. Kram

  3. Nea skriver:

    Du skriver så fantasktiskt fint.

  4. Lisa skriver:

    Det som jag undrar är – vad hände sen? Hur hittar man t.ex. nya vänner efter att ha brutit med de gamla? Jag har inte hittat några nya sen jag ändrade livsstil. Vet inte hur man gör, känner mig vilsen. Dök dina bara upp? Kan du inte skriva lite om det?

  5. HB skriver:

    Det är så himla bra att du lägger upp alla gamla krönikor. Jag som inte varit i Sverige har missat många och det är verkligen fint att få en andra chans att läsa dem. Tackar!

  6. Anna skriver:

    Annika, dina texter är helt underbara. Så melodiösa, så fulla av känsla och inlevelse. Jag läser dem om och om igen och försöker ta in varenda mening, vartenda ord, varje skiljetecken. Du slutar aldrig att imponera.

  7. Sofie skriver:

    Tack Annika. Det händer något inombors när jag läser dina texter.Obeskrivligt.

  8. Rumlan skriver:

    Oj, oj. Jag tror att jag känner igen mig. Lite grann i alla fall. (Väldigt, väldigt vackert skrivet.)

  9. Sophie skriver:

    FY FAN vad bra!

Kommentera

