Åttonde texten.

bild8.jpg

krönika8a.jpg
krönika8b.jpg

 

allakrönikor.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Åttonde texten.

  1. emma skriver:

    Tack for att du skanker sa mycket hopp, Annika. Just idag var den har texten precis vad jag behovde lasa, for redan i morse tankte jag just de dar forbannade tankarna – att det bara ar sa, att jag bara ar sahar, att allt maste vara perfekt osv… ”Forandring”. Smakar pa orden. De smakar bra. Nej underbart. Som varen som vantar. Varme och aterfodelse. Nagot nytt. All min karlek till dig, finaste du.

  2. Christel skriver:

    Jag tror du kommer så nära perfektion som du bara kan komma, i dina texter. Det är så bra. Så bra.

  3. alice skriver:

    jag kommer ihåg när jag läste den här texten i tidningen. jag kommer ihåg det eftersom jag kände precis likadant, tänkte samma saker och det var så fint att du också kände så som jag gjorde. kul att läsa den igen och veta att saker faktiskt kan bli bättre. du är underbar!

  4. Bella skriver:

    Underbara texter. Du skriver så det faktiskt berör ända in. Din blogg är en av de få verkligt läsvärda, det är så kul att du börjat uppdatera igen! Har du gått journalistutbildning eller liknande? Tycker ditt yrke verkar väldigt roligt, hur kommer man dit?

  5. Magdalena skriver:

    Tack för att du delar med dig så mycket av dig själv, Annika. Du är verkligen uppskattad, ska du veta. Du hjälper mig, och säkert väldigt många andra, utveckla mig själv. Se sidor hos mig själv jag inte riktigt visste fanns innan du skriver dem om dig själv. Do I make sense? Du får mig se mig själv i ett annat ljus. Och det är viktigt, jag blir hela tiden en bättre människa, vilket gör mig till en alltmer välmående människa. Så, tack igen, fina du.

Kommentera

