Där kan man också ligga.

-4.jpg

Det är fantastiskt hur mycket trevligare det är att jobba när man har så tjusigt, lurvigt sällskap i arbetsrummet.

(Jajaaa, växten är fejk. Döm mig inte. Jag har massor av levande blommor också! Okej? Okej? Men fejkväxter är awesome! De vissnar aldrig. True story.)

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Där kan man också ligga.

  1. Veronika skriver:

    Alltså. Katten är så fantastiskt fin. Jag vill bli vän med dig bara för att kunna gosa med dina katter. Och kanske lite för att du är fin och verkar snäll och så. Men mest för katterna.

  2. Eva A. skriver:

    Håller med Veronika, katten är bara helt osannolikt fin, det är hanen va? Så mycket fluff och så vackra ögon!Plastväxter är perfekt att kunna blanda upp med, annars får man ju inte göra annat än vattna blommor hela dagarna. Inget att skämmas över tycker jag (som själv har ungefär hälften plast, hälften äkta vara hemma).Kram från Sollefteå!

  3. Anneli skriver:

    Wow, vilken snygging! Mina katter vill också ligga högt upp så de har utsikt och kan ligga o speja :- ) Jag har två norska skogisar och fick tipset att inte tänka kvadratmeter när jag skaffade dem, utan ”kubik”. De vill kunna klättra och ha sig, de små rackarna..Kram på er!

  4. Amanda skriver:

    Åhh sötaste, finaste basse!❤

  5. Jennie skriver:

    Plastblommor e bra om man har katt. Kan dom inte käka upp dom, för katter har en förkärlek för att äta blommor…och spy överallt efteråt.:/ hehe

  6. Navigaren skriver:

    Jättefint med katten, bra att han inte river ner blomman, ibland går dem bland prydnadssaker utan att skda något, ibland rivs saker ner,

Kommentera

