Nionde texten.

bild9.jpg

krönika9a.jpg
krönika9d.jpg

allakrönikor.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Nionde texten.

  1. Lisa skriver:

    Du skriver så vackert! Tack för att du delar med dig av texterna. Jag hittade hit för bara några få veckor sedan och hade, om du inte publicerat texterna här, missat de fina orden som berör mer än du anar. Tack.

  2. madde. skriver:

    det bästa jag läst på flera månader..

  3. jw skriver:

    håller med madde.

  4. Annelie skriver:

    Wow. Du fick mig som är uttalad Twilight-hatare att börja gråta med den här texten. Den stämmer bara så läskigt bra in på mitt liv.

  5. Anna skriver:

    Hej Annika,jag tycker att du är så duktig på att skriva, du känns dessutom så ärlig och äkta. Har du funderat på att ha föreläsningar? Ex. om hur man skriver eller varför inte om livet?Ha det så bra!

  6. Andrea skriver:

    Och du är ju jag, du måste vara det, för du skriver ju precis det jag känner!

Kommentera

