Onani, denna fördärvliga vana.

onani1.jpg

onani2.jpg

onani3.jpg

Några tips i all välmening till dig som fallit offer för detta skamliga lidande.

(Tack till Ulrika som under middagen i måndags läste upp det här stycket ur sitt exemplar av den fantastiskt upplysande ”Homepatiska självläkaren”!)

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Onani, denna fördärvliga vana.

  1. Ämma skriver:

    Åhhh gud så underbart men tokigt. Känns som att vi kommit en bit på vägen😛

  2. malene skriver:

    Jag läste en bok när jag var ute och åkte skidor med min pappa där biskopen tydligt talade om att träning kunde vara farligt just för att det fick igång kroppsliga lustar… Läs här.http://blogg.aftonbladet.se/malenelarssen/2011/01/om-idrottens-fordarvDe var lustiga förr, människorna alltså…

  3. Johanna skriver:

    Tusen tack för din kommentar om mitt femtonårsbrev! Min mamma grät när hon läste och sa flera gånger ”det var ju det jag sa!”. Man kan väl inte säga att det handlar om att vara efterklok, eftersom du växer upp. Live and learn,Det roliga är dock att en av de fantastiska människorna jag skrev om, var min dåvarande pojkvän Christoffer Carlsson som jag tror du stött på någonstans, Vincent Frankes fader😉 Världen är liten!Tusen tack igen, dina ord betydde mycket! Många kramar från Västkusten/J

  4. Petertoo999 skriver:

    Ja, en gång hade jag kontakt med en präst, jag var i en väldigt utsatt situation..Hur de nu var, så kom prästen soom var kvinnlig, hon kom in på sitt förhållande, nu visade de sig att hon hade gjort slut med sin man, deras sexliv fungerade inte, han fick inte upp den…Så ett tag där så visste jag inte riktigt om vi skulle be eller knulla…

  5. Arrami skriver:

    …jo, du ser lite blek ut på en del av bilderna!🙂

  6. Petertoo999 skriver:

    Annika! Jag ber om ursäkt om jag var lite spontan..Ibland skriver jag innan jag tänkt klart.

  7. Petertoo999 skriver:

    En gång när jag låg på sjukhus, så frågade sjuksystern om jag ville bo några dagar hos henne…Va fan ska jag göra där?? Hade hon kommit på någon egen terapiform? Jävla dåre

  8. fanny skriver:

    Hahhahahaha. Underbart! Jag älskar den där inblicken i hur folk tänkte förr (för dte är förr, hoppas jag).

  9. Petertoo999 skriver:

    Nu när jag ändå är här, och vi pratar om onani….Sist jag låg på sjukhus, jag låg på en akutmottagning, då vaknade jag mitt i natten av att den stod en tjej och onanera bredvid min säng, jag sa. Nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nerj nej nej nej nej nej..Men hon fattade inte riktigt, så jag skrek NEJ..Då drog hon..Men sen en stund senare, då kom hon igen..NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ…Till slut så skrek jag högt som fan! Då drog hon…Fast jag sa inget till någon, spelar ingen roll…Och hon såg så borta ut när jag såg henne på morgonen…Jag tyckte synd om henne…

  10. erviluca skriver:

    Oj oj oj oj! Vad tokigt! Undrar vad dom fick det ifrån – att det var farligt alltså? Egen upplevelse, eller?

  11. Petertoo999 skriver:

    Det är en galen värld..När jag låg på sjukhus sist, då sa jag: Ni får inte ge patienterna den här skitmaten, ni göder dem med snabba kolhydratrer, de blir sockerberoende..Man går från ett problem till ett annat, de flesta tjejer ökar i vikt när de ligger inne, sen mår de väldigt dåligt över de…Vem fan äter frukost, fika kl11.00 sen lunch, sen eftermiddagsfika, sen middag, sen kvällsfika…Vilket svineri!! Det här är ju inte kul…Riktiga grönsaker, och mera frukt…Djävla dårhus. Det här var mitt sista inlägg för i dag.

  12. Säl skriver:

    Haha är det en skämtbok? De kan väl inte vara seriösa? Kul i alla fall!

Kommentera

