Såhär ska en soffa sittas i. Precis såhär.

-2.jpg

-3.jpg

Den här katten alltså. Jag vet verkligen inte vad jag ska säga. Ni ser ju själva. Vad finns att tillägga?

(Det vita snöret är förresten Basses favoritleksak, ett hårt paketsnöre av plast. Han gillar att ha det nära till hands. Om han plötsligt känner att det är dags att leka.)

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Såhär ska en soffa sittas i. Precis såhär.

  1. starkskör skriver:

    hahahahahahaa :oDvilken underbar stil han har!!!!!min skogis bästa leksak är ett avklippt litet buntband… de är lite roliga, de där håriga herrarna :o)

  2. Elin skriver:

    Var hundvakt över jul och nyår åt lilla Selma som är en fransk bulldog, hon hade vanan att också sitta sådär i soffan🙂

  3. MyyZz skriver:

    Hahaha det är bara brynjan och bärsen som fattas:-) Jag menar han har ju snott åt sig fjärrkontrollerna oxo🙂 Katter är för sköna :-):-)

  4. Johanna skriver:

    Åh vad söt! Jag gissar att det är en förberedelse inför kvällens melodifestival.Min katt brukar också sitta sådär (speciellt om han precis tvättat magen och sedan inte orkar byta ställning sådär på en gång). När jag konfronterar honom ser han bara förnärmad ut och hävdar att det är ett helt vanligt ”katt-sitt”. Inga konstigheter.

  5. Petertoo999 skriver:

    Katten ser cool ut..I går när jag skrev mina kommentarer ur vardagslivet så hade jag tagit mig några öl. De blev nog lite för spontana..Du har fina namn på dina katter, själv så är jag lite missnöjd med namnet på våran katt…Han heter ” Prinsen ” jag skäms ju och säga vad han heter när folk kommer, det var min äldsta dotter som kom på namnet..Sist när han skulle steriliseras, så var det fullt med folk på mottagningen…- Och vad heter din katt? Då viskade jag nästan, prinsen….JAHA! PRINSEN!! JÄVLA HÄXA OCH SKRIKA ÖVER HELA MOTTAGNINGEN…

  6. Linnea skriver:

    Oooh. Katt-behov.

  7. Alina skriver:

    Men ÅÅÅÅH!!!!

  8. Tiia skriver:

    Vad gulligt!Min ena katt sitter så där ibland också..

  9. Sofia skriver:

    Kungen av soffan eller?😉

Kommentera

