Tolfte texten.

bild12.jpg

krönika12a.jpg

krönika12b.jpg

allakrönikor.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Tolfte texten.

  1. elsa skriver:

    Du är så vacker. Och begåvad!

  2. caroline skriver:

    fint tycker jag. extremt fint!

  3. christine skriver:

    jäklar va fint!

  4. hg skriver:

    Jag har aldrig känt längtan över att ha hus. Jag växte upp i hus. Jag har skottat. Och klippt gräs. Och rensat rabatter. Och velat skjuta mina föräldrar som valt att inte bo i lägenhet. Men den här texten väckte något inom mig. Nog vill jag också ha hus en vacker dag. Ett alldeles eget hus. TILLSAMMANS med någon. Ett eget hus med uppfart att skotta tills jag dör. Ja, det vill jag. Du skriver vackert.

  5. Line skriver:

    Takk for at du valgte å legge ut disse tekstene jeg ikke ante at jeg kom til å kjenne meg så igjen i. Du skriver veldig fint om det å bli voksen. At det ikke kjennes som man trodde det skulle gjøre, at man slett ikke har så kontroll som man trodde man skulle ha. Plutselig bare er man der, midt i voksenheten. Og så, i neste øyeblikk, kan man plutselig føle seg som 17 år igjen.

Kommentera

