Femtonde texten.

bild15.jpg

krönika15a.jpg

krönika15b.jpg

allakrönikor.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Femtonde texten.

  1. Alina skriver:

    Så fruktansvärt bra skrivet!!!

  2. Monika skriver:

    Vilken fin text! Du skriver så himla bra! Jag lärde mig om relationer i de gamla Beverly Hills-avsnitten. Haha! Fast bästa skolan är ju livet. Jag tror nog att du vet vad du ska säga om du får springa ikapp någon gång. 🙂

  3. Erika skriver:

    One Tree Hill är min Dawsons Creek. Förstår alldeles för väl vad du menar.Älskar verkligen hur du skriver.

  4. helena skriver:

    åh så fint skrivet om en tv-serie. men det är ju inte bara en tv-serie, de blev ju ens vänner om än bara en envägskommunikation. jag tittade också på dawson men förstod aldrig varför joey tvekade hela tiden, verkade aldrig vara lycklig. störde mig på henne. men nu har jag kommit fram till att jag är precis likadan. jag gjorde slut med min pojkvän för fem dagar sedan. vi hade varit ihop 6,5 år. jag tvekar. känner mig stolt att jag vågade. sen tvekar jag igen. :(men det gör ont att han inte springer efter mig. försöker. han bara accepterar.

  5. sophie skriver:

    jävlar. det är exakt det här jag känner nu. stanna kvar. jag vill verkligen, men hur fan gör man?

  6. Petertoo999 skriver:

    Dagens fundering: Pratade just med en vän, hon är magsjuk, hon bor i ett litet ruttet hus, när hon vaknade i morse så hade hon 9 grader inomhus, hon ligger och huttrar med mössa och vantar på sig i sängen..Hon var så dålig så jag fick handla åt henne i går…Hon har en värmepump, men den går ju bara till minus 18, nu var det minus 24..Tar jag hit henne till mig, så blir ju jag och barnen också magsjuka…Måste fundera på det där.

  7. Bella skriver:

    Vilken fin text. Tårna rinner nerför kinden och så är jag lite arg också samtidigt. Att vi har fått lära oss om kärlek via b-såpor är ju tragiskt. Ännu mer tragiskt är det att ingen har lärt oss hur vi får våra relationer att faktiskt hålla. Precis som du så vackert skriver.

  8. Patricia skriver:

    Herre gud, vad jag gråter till den här. De sista raderna gör att jag bryter ihop. Åh när man är så kär är man så rysligt rädd för att förlora sin pojke, varje sekund och minut.

Kommentera

